2010. december 14., kedd

Szülinapom II.

Arra gondoltam, hogy megelőzöm szülinapom I. fordulójának képekkel való illusztrálását, és írok egy keveset az itthon, családi körben megtartott ünneplésről is. A szövegnél sokkal több képet láthattok, az úgyis beszédesebb. :)

Kezdetnek megmutatnám szép sorjában a december 5-ére szervezett, családi-ünnepi ebédem menüsorát. Nem maradtunk éhesek, ezt elárulhatom.

Gombakrémleves pirított kenyérkockákkal
Mátrai borzaska
Bea paradicsomsalátája


Káposztás libafertály
Meggyes túrótorta - nehezen kivehető macimotívummal


A tortát Anya és Apa készítette



























Bea és Imi aznap köszöntöttek fel ajándékilag, erről is készült kép. A fém dobozkában Tesóm nekem gyártott sütije szerepel, amit bővebben megismerhettek a www.csincsilla.blogspot.com oldalon (ez itt a reklám helye).

Imi a Varga lányokkal
Az egyik legjobb ajándékom, Jamiroquiai :)

A virágcsokraim, melyek élőben sokkal szebbek voltak:

Katitól és Matitól

Anyától és Apától
Lukács Évától

Egy "csoportkép" az összes ajándékomról, amit november végétől december első hetéig kaptam folyamatosan :)


Végül a 2010-es "Legkreatívabb ajándék" díj nyertese:

Házi kolbász - az ajándékozó maga töltötte és fűszerezte :)


Köszönök szépen mindenkinek mindent!!! :)


3 megjegyzés:

  1. A kolbász a legjobb! :) Én még azóta is ezen röhögök.

    VálaszTörlés
  2. Megosztottam az ajándékozóval is, de tojik reagálni rá. Mondjuk nem vagyok meglepve...
    Majd megkóstoljuk együtt! :D

    Azért én a többi ajándéknak is marhául örülök! :D

    VálaszTörlés
  3. JAJA éljen a kóbász!!! :D
    Az év legkreatívabb ajándéka.

    VálaszTörlés