2010. december 4., szombat

A szülinapom I.

Ezt drága Tesóm a saját kis kezével gyártotta nekem!

Az idei szülinapom - nyilvánvalóan az évek száma miatt - többször is eljön/eljött. Legeslegelőször a főiskolán megismert barátnőm, Adri köszöntött fel november 26-án, az iskolában. Másnap, 27-én (szombaton) is suliban töltöttem az időm nagy részét, és nagyon vártam az esti masszázst Beáéknál. Készítettem is a hátam rendesen, mivel jó szar és fárasztó héten voltam lassan túl. Szerencsére mindkét óraadó tanár 1-1 órával hamarabb fejezte be az előadást, így már 2 óra körül hazaértem 4 óra helyett, amivel többeket megleptem, de nem kimondottan kellemesen... :) Nagyon éhesen érkeztem, így elég rosszul érintett, hogy még nincs kész az ebéd (nálunk) ilyen későn. Apa többször el is mondta, hogy valami miatt megcsúsztak az idővel. Gondoltam szanaszét takarították magukat a lakásban, ezért a késedelem. Már a fejem is belefájdult az éhségbe, de aztán jól betoltunk egy kis pizzát, és megnyugodtam. :)

Ebéd után tettem-vettem, szüttyögtem, némi karácsonyi díszítést intéztem, amíg nem szólt Bea, hogy készüljek, mert jön értem. Jött is 6 előtt, nehogymár feleslegesen gyalogoljak, amikor úgyis kocsiba kellett ülnie... Nohát kiszálltunk a kocsiból, elvette a szatyromat, hogy bejussak a kutyákoktól. Ezt már nem nagyon értettem, mivel Imi meg szokta fogni a két jószágot. De azt hiszem, akkorra már nagyon unhatta Tesóm az izgalmakat, mert rám nyitotta az ajtót, és megláttam.... egy fényképezőgépet meg egy kamerát. Aztán semmi mást, úgy meglepődtem. :) Kezdett kivilágosodni lassan a kép, hogy az egyik kütyü mögött Jakab Zoli lehet, a másik mögött Dávid. Aztán felvillant, hogy talán az én Zolim sem Gyulánál van dolgozni... Feltűnt lassan Imi is, és szép lassan (aki rám ugrott, az gyorsabban) a többiek: Bori, Niki, Viktor, Edi, Bee, Blandi, Gábor, Tomi, Peti, Bea, és a két nagy meglepi, Mati és Kati. :) Sorra köszöntöttek fel, én meg azt sem tudtam, mit csináljak, álltam mint fax a lakodalom lajosban. Olyan zavarban voltam, hogy elbújtam volna a kisszobában. Volt ott minden kérem szépen: pöpec díszítés, többek között személyre szabva, táncparkett, gyönyörűséges torták, ínycsiklandó sütik és finom harapnivalók, többféle alkohol és üdítő, meleg tea. Ami nem volt ott, arra nincs is szükség. :) Az evészet-ivászat folyamatos volt, megejtettünk egy kis dizsit is. Tartottunk dumapartyt, nevettünk nagyokat.

A szívemnek legkedvesebb ajándék az a képeslap, amin mindenki neve ott áll. Azért ez, mert azt juttatja eszembe, hogy mindenki miattam volt jelen, csak az én szülinapom kedvéért, és ez nagyon boldogságos érzés.
Köszönöm szépen mégegyszer az ajándékokat, mindenki jelenlétét, és a fantasztikus szervezői munkát!! Nem felejtem el soha!! Remélem mindenki jól érezte magát. :)

Peace, love, respect! :)

Az izgatott (?) fiúk

Megérkeztem

Ennyi év után 3 torta jár


Bee és Dávid

Niki és Viktor

Bori és Zoli

Nagy meglepetés....

....nagy öröm :)

Imádott Tesóm

Volt kaja...

Edu és Imi





Partyfaces


A lábára léptem volna...? ;-)



Ajcsik

Blandi és Gábor
Bea és Peti






7 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot, Mazsi, és gratulálok az új blogodhoz is! Fantasztikus buli lehetett, jó, hogy ilyen sokan szeretnek!

    Na hajrá a bloggal!

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot Tesókám! Nyugodtan leírhattad volna azt is, hogy apa miért lett olyan későn kész a pizzával. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Andi, aranyos vagy! :) Na igen, jól el vagyok kényeztetve... :)

    Köszönöm mégegyszer, Tesókám! Gondoltam hagyok valami rejtélyt a bejegyzésben. :D

    VálaszTörlés
  4. De hátha érdekelne másokat is az a rejtély. :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog szülinapot, Mazsola, és sok örömet a szép új blogodhoz!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm köszönöm!!!!!

    Ha érdekel valakit a rejtély, megkérdezi. :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj de jó, hogy felraktad a képeket is! Most vettem észre! :)

    VálaszTörlés