2011. január 3., hétfő

Karácsony II. - Ajándékok

Folytatásos teleregényünk következő részében az ajándékozásról olvashatunk:



Imi, der Erste megkapta az ajándékait, és neki is esett megtudni, mit rejtenek a színes papírok. Igen, nekiesett, mivel ő köztudottan a leggyorsabb csomagolásbontó, Apát is megelőzve, messze a vidéken. :) Max. kettő mozdulat szükséges neki a meglepetés leleplezésére lelkem kisebb-nagyobb bánatára - amikor hosszú-hosszú perceket szenvedek valaminek a becsomagolásával, akkor nagyobb :). 





Másodikként Apa is átvehette hasonlóan kevés mennyiségű, ámde annál izgalmasabb ajándékait. Láthatóan örült, mivel utána nem is nagyon érdekelte más. :)



Már a papírból tudta, hogy úszásbérlet! :)

Zolinak, a hármaskának sem fáradt el a keze, mivel ő is csak három csomagot kapott. A hármas hármat. :) 



U-ú kérek egy puszikát!





Bea a négyes (szerinte Z) sorszámmal már nehezebben fért el a meglepiktől, mivel a lányoknál általában a kisebb értékű, ámde sokkal több ajándék a megszokott - a fiúkhoz képest. Ezt a szabályt én erősítem kivételként. 




A két Angyalka




Anya előttem "jutott célba", ötödikként. Ő is jó volt az idén, nemcsak Bea, így bontogathatott ezerrel.






És végül, de nem utolsósorban (mert sorszám nélkül is kerültek ajándékok kiosztásra), én következtem. A sorra kerülésem előtt gondolták többen, hogy kávét kellene inni. Nos, ez nem véletlen... Egyrészt, mert sok kisebb, nagyobb, és még nagyobb ajándékot kapok (jó dolog a család legfiatalabbjának lenni ;-) ), másrészt én nem tépem a csomagolóanyagot, hanem mindet olló segítségével távolítom el, egyesek őszülését elősegítve... Bocsánat, én már csak ilyen vagyok. De ennek ellenére mindig próbálok igyekezni! Imi közölte velem, hogy a következő karácsonyra csak ajándéktasakban lesz ajándékom...









Én nagyon szeretem ezeket az órákat, jó figyelni, hogy ki minek mennyire örül. Bea és Anya felpróbálták a ruháikat, Zoli zümmögtette a dekopírt, Apa felnyalábolta a telefont és a még nem látott dvd-ket, Imi pakolgatta ki a médialejátszót... Jó ezt elnézni, na. Jó a családi körben, na. Hát szeretem őket, na. 

Zoli megmutatja Benőkének az ajándékait :)

Az én ajándékaim 
Anya és Apa ajándékai


10 megjegyzés:

  1. Hű mennyi kép rólam! :) Na, abban a pulcsiban voltam tegnap, ami az utolsó képen van rajtam.

    Ikk is líb dikk zer. :) És mikor lesz már karácsooooony?

    VálaszTörlés
  2. Sok?? Pedig mindenkinél visszafogtam magam. :D
    Az egy nagyon jó pulcsi, mert tök jól áll. De persze a többi is... :)
    De ikk jobban líb dikk! :D
    Ó, hát kimondtad előttem! De jó! Próbálom magamban tartani már napok/hetek óta. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon sok szép ajándék, sok-sok öröm! Gratula!

    Imi kezében az egy új Agatha Christie? Én a Négy színmű-t vettem meg a barátnőmnek, de erről még nem hallottam. Jó tudni!

    VálaszTörlés
  4. Jut eszembe, a könyvekről jó lenne egy külön bejegyzés, majd a vizsgák után...

    VálaszTörlés
  5. Köszike!

    Az volt asszem az utolsó, ami nem volt meg neki. Talán a legújabb, de ezt ők tudják jobban. Remélem olvassák, és válaszolnak. :)

    Milyen jellegű bejegyzésre gondolsz a könyvekről? :)

    VálaszTörlés
  6. Az utolsó olyan Agatha Christie könyv, amiben Poirot szerepel és nem Marple. Mert az összes többi Poirot-s megvan, ami eddig megjelent. :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem én ezt a Halloween és halál-t még nem olvastam, pedig a barátnőmnek minden A.C. megvan, bár lehet, hogy egy másik kiadásban más címmel megjelent már. Ha még nem, akkor megvenném neki szülinapjára, ezért kérdeztem, hogy ez egy új krimije-e.

    A könyvbejegyzésre arra gondoltam, hogy szívesen olvasnám, ki mit kapott, mert a képeken nem lehet jól kiolvasni a címeket, és látom jó sok könyv került a karácsonyfa alá - imádom a könyveket! De persze tudom, hogy utólag már nehéz összeszedni egy fénykép erejéig az összeset. Csak fárasztok mindenkit az ötleteimmel... :-)

    VálaszTörlés
  8. Andi, szerintem ez tök jó ötlet! Mazsikám biztos megvalósítja ahogy túllesz a vizsgákon.

    A Halloween és halál állítólag már megjelent egyszer Ellopott gyilkosség címen. Én elég sok AC könyvet ismerek , de még nem hallottam róla.

    VálaszTörlés
  9. Andi, én mindent megvalósítok - amire képes vagyok. :D Csak győzd kivárni! Még 3 vizsga...

    VálaszTörlés
  10. Még 3 nap - ha jól látom... :-) Hajrá Mazsi!

    Bea, közben lenyomoztuk Bori barátnőmmel, és igen, már megjelent régebben más címen, és már megvan és olvastuk is. :-)

    VálaszTörlés