2011. január 18., kedd

Karácsony III. - December 25.

Hölgyeim és uraim, véget ért a vizsgaidőszak! Egyenlőre kicsi ünneplés gyanánt írok egy rövidet. Inni most nem iszok rövidet, azt maximum hét végén. :)

Karácsony első napján, december 25-én a tradícióknak megfelelően nálunk van a családi ebéd, amire csak 3-4 féle főételt lehet választani a 15 süti előtt. Anya most sem aprózta el, nem éheztünk
A beszédes képek:

Mézes pulyka
Mézes pulyka tölteléke


Leveles tésztában sült gombás marha

Sajnos a finom húslevesről nem készült jó kép.
Ebéd után pihenésképpen társasjátékoztunk kicsit. Ez a nap is hamar elment...


A kért dokumentáció a Jézuska által leszállított könyvekről:

Bea és Imi karácsonyfája alatt
A mi karácsonyfánk alatt



6 megjegyzés:

  1. Szerintem lefelejtettél egy könyvet Tesókám: Bangó Margit? :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem mondhatok ellent, valóban lemaradt... De a diszkriminációnak ezennel véget vetettem! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szééééépennnnn! :-) Nagyon jó könyvek, némelyik nálunk is megjelent.

    A húslevesről amúgy nem lehet jó képet csinálni, legalábbis nekem még sosem sikerült.

    Remélem, gratulálhatunk a vizsgák végén!!!

    VálaszTörlés
  4. Pontosabban: nálunk is mejelent a fa alatt.

    VálaszTörlés
  5. Igazán nincs mit! :) Gondolom, hogy nem adtátok ki ti is újra őket! :D

    Nekem már sikerült, csak korábbi évben valamikor.. egyszer... :)

    Egy kisebb fajta gratulációt elfogadhatok, mert minden vizsgám elsőre sikerült, de az átlagom nem közelíti meg nagyon az előző félévit, amire büszke voltam...

    VálaszTörlés